Osta tuotteet suoraan verkkokaupastamme!

Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin!

Tilaus- ja toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Myyjä pidättää oikeuden muuttaa tilaus- ja toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Tuohinon tila

Tilaus- ja toimitusehdot

Myyjä

Verkkokaupan toimitusehdot.

Myyjä pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Yrityksen nimi: Tuohino Jani Jussi Oskari
Y-tunnus: 1055491-2
Postiosoite: Ylipääntie 93, 90440 Kempele
Sähköposti: verkkokauppa@tuohino.fi

Asiakaspalvelu

Sähköposti: verkkokauppa@tuohino.fi
Puhelin: 0400 146 000

Asiakaspalvelu vastaa arkisin klo 7-15.

Rekisteröityminen ja verkon käyttö

Tilauksen tekeminen Tuohinon Tilan verkkokaupasta ei edellytä rekisteröitymistä. Tuohino Jani Jussi Oskari yksityinen elinkeinoharjoittaja / Tuohinon tila kerää tuolloin asiakkaalta tarpeelliset henkilötiedot tilauksen toteuttamiseksi.

Käyttämällä Tuohinon Tilan verkkokauppaa, sitoudut:
– käyttämään verkkopalvelua ja –kauppaa näiden tilaus- ja toimitusehtojen mukaisesti;
– hyväksymään Tuohinon tilan verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot ja tietosuojaperiaatteet;
– antamaan itsestäsi todenmukaiset ja oikeat tiedot;
– hankkimaan huoltajan suostumuksen tilauksellesi, mikäli olet alle 18-vuotias;

Tilauksen sitovuus

Verkkokauppa toimii kaikkina vuorokauden aikoina. Tuotteiden ostaminen tapahtuu lisäämällä ostettavat tuotteet ostoskoriin sekä seuraamalla verkkokaupan ohjeita. Tilauksen tehtyäsi näet vahvistussivulta ostostesi loppusumman sisältäen kaikki verot ja toimituskulut.

Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Tuohinon Tila on lähettänyt sinulle sähköpostitse tilausvahvistuksen ja tilaus on laitettu toimitukseen.

Hinnat

Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron (24% tai 14 % tai 10 %).

Postimaksu per tilaus on Suomeen 6,90 euroa, yli 50€ tilauksissa postimaksu on ilmainen.

Toimitusehdot

Tuotteiden postitus:
– Postitus tuotteille tapahtuu kerran viikossa.

Tuotteiden nouto:
– Tilatut tuotteet voi myös noutaa tilaltamme (Ylipääntie 93, 90440 Kempele) postituksen sijaan. Nouto tilalta tulee tapahtua tilan aukioloaikojen puitteissa, arkipäivänä klo 7–15 välisenä aikana.

Ilmoitamme tuotteen sivulla, jos kyseessä on rajoitettu tuote-erä, jos tuote on kokonaan loppunut tai jos meistä riippumattomista syistä tuotteen toimitusaika pitkittyy.

Mikäli tuote halutaan ehdottomasti saada tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan toiveen, mikäli mahdollista. Tuohinon Tila toimittaa tuotteita tällä hetkellä vain Suomeen.

Tuohinon Tila ei vastaa vahingoista tai viivästyksistä, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta ylivoimaisesta esteestä, jota se ei olisi voinut kohtuudella ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Tällaiseksi esteeksi katsotaan mm. tuonti- ja vientikiellot, työtaistelutoimenpide, henkilökunnan sairastuminen, viranomaisten päätökset, laite- tai henkilöstöön liittyvät ongelmat, viivästyneet toimitukset, häiriöt kuljetuksissa, sota, luonnonmullistukset tai muu vastaava seikka. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä kuluttajalla että Tuohinon Tilalla oikeus purkaa kauppasopimus ilman vahingonkorvaus- tai muita seuraamuksia.

Maksuehdot

Palveluntarjoajana Tuohinon Tilalla on Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa: https://www.jousto.com/.

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi.

Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset.

Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku/

Tuotteen vaihto tai palauttaminen

Vaihto ja palautus ei ole mahdollista elintarvikkeiden kaupassa, jos tuote on virheetön. Jos tilauksesi on virheellinen tai vahingoittunut, katso kohta reklamaatio.

Reklamaatio

Tilauksen sisältö on hyvä tarkastaa heti, kun tilaus on vastaanotettu. Tarkistathan tuotteen sisällön oikeanmukaisuuden, tuotteiden kunnon ja vastaanotetun kappalemäärän, että nämä vastaavat sovittua.

Jos sinulle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuotteessa on virhe tai laatuongelma, ole viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme. Älä hävitä tuotetta.

Virheellinen tuote tulee palauttaa asiakaspalautusohjeidemme mukaisesti. Saatuamme palautetun tuotteen vaihdamme sen joko uuteen tuotteeseen tai palautamme tuotteen hinnan.

Asiakkaan velvollisuus on ennen tilauksen tekoa tutustua kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.

Palautusosoite

Tuohinon Tila, Ylipääntie 93, 90440 Kempele

Lähtökohtaisesti elintarviketuotteita ei tarvitse palauttaa vaan lähetämme virheellisen tuotteen tilalle uuden tuotteen. Mikäli tuote on reklamaation alainen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos asiakaspalvelusta pyydetään palauttamaan tuote, toimi seuraavasti:

Vie asiakaspalautus Postiin, laita vastaanottaja maksamaan postipaketin ja pyydä kuitti palautuksestasi. Muista säilyttää kuitti, kunnes saat meiltä sähköpostiisi vahvistuksen vastaanotetusta asiakaspalautuksestasi. Emme korvaa palautuksen aikana kadonneita lähetyksiä, ellei asiakkaalla ole kuittia palautuksesta.

Huomioithan, että asiakaspalautuksen saapuminen verkkokaupalle vie yleensä 3-10 arkipäivää. Saat aina ilmoituksen sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Palautukset joko hyvitetään tilillesi noin viikon kuluessa siitä, kun asiakaspalautuksesi on käsitelty tai sinulle lähetetään uusi tuote tilalle.

Joskus tuote saattaa huolellisesta pakkaamisesta huolimatta rikkoutua postikuljetuksen aikana. Tämän vuoksi on hyvä jo pakettia noutaessa tarkistaa tuotteen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee postissa heti asiasta vahinkoilmoitus ja ole sen jälkeen yhteydessä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimituksesta. Rikkoutuneiden tuotteiden palautukset käsitellään tapauskohtaisesti.

Pidätämme oikeuden olla lähettämättä tuotteita asiakkaalle, mikäli asiakas toistuvasti rikkoo yleisiä ehtojamme tai näitä asiakaspalautusehtoja.

Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu

Tuohinon Tilan verkkokauppaan ja etämyyntisopimukseesi sovelletaan Suomen lakia. Kuluttajalla on oikeus saattaa kauppasopimusta tai siihen liittyviä ehtoja koskevat riidat ja erimielisyydet Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Jos riita tai erimielisyys päätyy tuomioistuimeen, riita käsitellään kotipaikkasi tuomioistuimessa Suomessa.

Rekisteri- ja tietosuojaseloste päivitetty 8.11.2023.